اگر خرید ناموفق داشته اید و یا پول از حساب شما کم شده ولی شارژی در اختیار شما قرار نگرفت از یکی از دو روش زیر اقدام نمایید :

1 - شماره پیگیری که سایت ما در هنگام سفارش و قبل از ورود به درگاه بانک به شما نمایش داده شده است را بهمراه اطلاعات خرید ( نوع شارژ ، تعداد ، شماره موبایل و تاریخ و ساعت خرید ) که در هنگام ثبت سفارش وارد کرده اید را از طریق فرم تماس با ما در پایین همین صفحه برای ما ارسال نمایید و یک شماره تماس معتبر (ترجیحا دارای تلگرام برای پیگیری و مکاتبات) نیز اعلام بفرمایید تا شارژ خریداری شده از طریق تماس با این شماره برای شما ارسال شود .

2 - اگر هیچکدام از اطلاعات بالا را ندارید ابتدا با پشتیبانی فنی بانک صادر کننده کارت خود تماس بگیرید (معمولا شماره تماس پشت کارت درج شده) و شماره پیگیری پرداخت خود را دریافت کنید. سپس این شماره پیگیری را از فرم تماس با ما در پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا پیگیری لازم صورت گیرد و شارژ مذکور برای شما ارسال گردد .

لطفا دقت نمایید ، اگر خریدی انجام داده اید و شارژ را دریافت نکرده اید 30 دقیقه الی 1 ساعت صبر کنید . معمولا بانک بعد از این مدت پول را به حسابتان برگشت می دهد ، اگر پس از گذشت این مدت زمان پول به حسابتان برنگشت آنگاه طبق روش های بالا فرم زیر را پر کنید و ارسال نمایید تا رسیدگی شود . لطفا صبور باشید .

 

پشتیبانی و پیگیری (تلگرام): @ChargePardaz_ir

پست الکترونیک : info@chargepardaz.ir

 

 

فرم تماس با ما

 

نام و نام خانوادگی :
شماره تماس (اختیاری) :
آی دی تلگرام(اختیاری) :
آدرس ایمیل (اختیاری) :
متن پیام :